Širk je vjerovanje da postoji bog osim Allaha.
Britanski kvaziislam je pronašao idealnu priliku za urušavanje muslimanskih zajednica upravo kroz ovu temu.
Prvo su naciljali mete a zatim su uskladili svoje strijele spram tih meta. Meta su uvijek i samo muslimani, nikad bilo ko drugi.
Tema širka je aktuelizirana upravo sa pojavom skupine koja sve one koji ne pripadaju njima proglašava mušricima ili idolopoklonicima.
Prije njih, hiljadu godina niko nije vidio širka tamo gdje ga oni danas vide. A vide ga samo zbog toga kako bi svoje neistomišljenike izveli iz vjere.
Džaba što Poslanik, alejhisselam, nije strahovao da će njegov ummet izlaziti iz vjere zbog širka, pseudoulema i njihovi sljedbenici uporno muslimane optužuju za širk, ne obazirući se na riječi Poslanika, alejhisselam.
Pred preseljenje na ahiret, Allahov Poslanik, alejhisselam, je rekao:
“Ja sam prvi među vama i ja sam svjedok protiv vas i, tako mi Allaha, evo sada gledam u moj Havd-vrelo.
Podareni su mi ključevi riznica zemaljskih i za vas se ne bojim od toga da ćete ŠIRK Allahu dž.š., činiti (pripisivati Mu druga), već se za vas bojim od toga da vas dunjaluk ne obuzme i da zbog njega ne budete ratovali jedni protivu drugih.“
(Buhari, br.4085-6426-6590.; Muslim, br.6116, 7/67.; Ahmed, 17382-17435): „…zbog čega ćete propasti kao što su propali oni prije vas! ‘Ukbe r.a., kaže: Zadnje što sam vidio Poslanika, alejhisselam, je bilo dok je zborio ovo sa minbere.“ (Muslim, br.6116, 7/67.)
Upravo zbog dunjaluka, proljeva se krv muslimana, a opravdanje za to je širk. Vidjelo se to u Iraku, Siriji, Libiji, još prije u Alžiru… Sve isti scenario.
Nevjerovatno je da pored ovako jasnih hadisa, naš narod i dalje upotrebljava krajnje nesuvislo i neopravdano riječ ŠIRK, i gdje treba i gdje ne treba.
Po hadisu, kada čujete da se muslimani optužuju za širk, znajte da je u pitanju materijalni interes ili neznanje.
Shodno definiciji, da je širk smatranje da postoji još neki bog osim Allaha, pitamo se: da li postoji i jedan musliman, pri zdravoj pameti, na cijeloj zemlji, koji će reći da je osim Allaha, bog još neki poslanik ili evlija?
Ima li na svijetu musliman, pri pameti, koji kolje kurban nekome mimo Allaha, pa da kaže: ja ovaj kurban koljem u ime tog i tog, i da umjesto bismillahi Allahu ekber, kaže: bismil velijj el-velijju ekber, (U ime tog i tog evlije, evlija je najveći)?
Da li postoji i jedan musliman na svijetu, pri pameti, da ode na turbe i kaže: ovaj što leži u turbetu je, neuzubillahi, bog, i što može Allah može i on!?
Ako postoje ovakvi slučajevi, onda postoji puno pravo da se kaže da su ti postupci širk a oni koji ih čine, mušrici.
Dok se to ne utvrdi, mi ćemo se čuvati tih optužbi imajući na umu sljedeći hadis:
Od Huzejfe, radijallahu anhu, se prenosi da je Pejgamber, alejhisselam, rekao:
“Bojim se za vas čovjeka koji će učiti Kur'an tako da će se njegov sjaj vidjeti na njemu i bit će pomagač Islama, a onda će ga napustiti, dignuti sablju na svog komšiju i optužiti ga za širk”
Rekoh: Allahov Poslaniče, koji od njih dvojice je preči da bude mušrik, onaj koji optužuje ili onaj koga se optužuje?
“Onaj koji optužuje” – reče.
[Hadis bilježe: Buhari u Tarihu, Bezzar, Ebu Ja'la, Ibn Hibban u svom Sahihu]
Zbog ovog hadisa, mi nećemo optuživati ljude neselektivno jer valja izaći nam pred Allaha, a ko se ne boji toga, i koga ovaj hadis ne zanima, nek radi šta hoće.